Easter Booktag (április végén)


 Eszter, az 'Egy könyvfüggő vallomásai' blog szerkesztője hívott ki még húsvétkor erre a könyves tag-re, amit innen is köszönök neki. Ez az első olyan tag bejegyzés, amire valósan ki is hívtak, ugyanis eddig saját elgondolásra töltöttem ki a nekem tetszőeket. Nem is én lennék, ha nem húztam volna az időt a bejegyzés megírásával, így most a húsvéti tag-et, bő két héttel Húsvét után töltöm ki, de ha könyvekről van szó, akkor lényegében mindegy is!

  • Nyuszi - Egy könyv, ami bárcsak sokszorozódna (vagyis egy könyv, amihez szeretnél folytatást, de sajnos nincs hozzá)
    Mivel nemrégiben kezdtem igazán "falni" a könyveket, így nem sok olvasott könyvvel rendelkezek. Ehhez még hozzátartozik az is, hogy általában könyvsorozatokat, trilógiákat olvasok, így elég nehéz olyan könyvet találni, aminek nem lesz folytatása. Inkább átfogalmaznám a kérdést, és olyan könyvet/könyveket választok, amiknek nagyon várom a folytatását. Az első az Juhász István: Menekülés a Földről, a másik pedig a Pippa Kenn-trilógia befejező része.
  • Tojás - Egy könyv, ami meglepett
    A. M. Aranth: Cleadur - Dobszó a ködben című könyve nagy meglepetés volt számomra, nem gondoltam volna, hogy ennyire elnyeri tetszésem.
  • Tojásvadászat - Egy könyv, amit nehezen szereztél meg
    Igazából vett nehezen megszerzett könyvről nem nagyon írhatok, de Samantha Shannon: Csontszüret című könyvét a molyon láttam, hogy milyen nagy kedvezménnyel kapható a COOP-ban, így mamát kértem meg, mivel náluk a faluba csak COOP-ok vannak, de végül a szomszéd városban sikerült rátalálnia, utána pedig még hozzám is el kellett juttatni. Ilyen szempontból nehezebben ment a beszerzés, mintha egyszerűen én veszem meg.
  • Bárány - Egy gyerekkönyv, amit még mindig szeretsz
    Fekete István: Vuk.
  • Tavasz - Egy könyv, aminek a borítója a tavaszt idézi fel benned
    Veronica Roth: A lázadó. Bár kettős érzéseim vannak a borítóval kapcsolatban, őszies és tavaszias egyben. Mindenki döntse el magának!
  • Jézus - Egy vallásos/spirituális könyv, amit szeretsz
    Eddig még nem igazán találkoztam kifejezetten vallásra épülő könyvvel, viszont Juhász István: Menekülés a Földről című könyvében nagy szerepe van a Főpapoknak, teremtőknek, amellett, hogy egy posztapokaliptikus sci-firől beszélünk.
  • Feltámadás - Egy könyv olyan szerzőtől, aki már elhunyt
    Molnár Ferenc: A Pál utcai fiúk.
  • Kosárkák - Egy könyv, ami a kívánságlistádon van
    Úha! Beletelt egy kis időbe, mire sikerült választanom, ugyanis jó pár könyv szerepel a kívánságlistámon molyon is, hát még a való életben! Végül Garth Nix: Sabriel című könyve lett a nyertes, de Az ötödik hullámot is szívesen olvasnám megannyi jó könyv mellett. A közel sem teljes kívánságlistámat ide kattintva tekinthetitek meg.
  • Édesség - Egy édes könyv
    Le a szerelmi háromszögekkel!!! :D
Üdvözlettel: Uszáma.

0 Megjegyzések